מדיניות משלוחים.

מדיניות משלוחים.

מוצרים שהוזמנו באתר יסופקו במשלוח למענו של הלקוח לכתובת בישראל הנכללת ברשימת רשימת איזורי המשלוח עד הבית. מועד המשלוח יקבע בהתאם למועדי החלוקה של חברת המשלוחים. רשימת היישובים אשר לא ניתן לבצע אליהם משלוח מאתר זה מפורטת ברשימת איזורי משלוח. על אף האמור, ייתכן שלא ניתן יהיה לספק משלוחים לישובים מסוימים בישראל (לרבות על-פי הנחיות ומדיניות חברת המשלוחים החיצונית) למרות שנכללים ברשימת אזורי המשלוח. ככל שהמען המבוקש למשלוח אינו מופיע ברשימת איזורי המשלוח תוכל ליצור קשר עם שירות הלקוחות ונציע לך כיצד לספק לך את המוצר.
מחיר משלוח הוא 30 ₪. על אף האמור, משלוח הוא ללא עלות בקניה מעל 299₪.

זמן אספקה המוערך הוא עד ל- 25 ימי עסקים מיום אשור ההזמנה או, בעת הזמנת מדרסים, מיום קבלת טביעת כף הרגל הנדרש לצורך הכנת המדרס.
הזמנה שתתקבל לאחר השעה 12:00 תחשב כמתקבל ביום למחרת. ביום בו אמור המשלוח להגיע ללקוח תשלח לו הודעת SMS ופרטי השליח לתיאום מסירת המשלוח. לקוח שתואם עמו משלוח ולא היה באותה כתובת במועד שתואם בינו לבין השליח יחויב בדמי משלוח בגין משלוח חוזר, וזאת אף אם המשלוח המקורי היה ללא דמי משלוח. ניתן לבדוק בכל עת מה סטטוס ההזמנה באמצעות התחברות לאיזור האישי. כמו כן ניתן לברר פרטים אודות ההזמנה בטל 054-9905044 בימים א-ה בין השעות 15:00-9:00 או בפנייה לדוא”ל service@netstep.co.il.

על אף האמור, ככל שהחברה לא תוכל לספק את המשלוח תוך הזמנים הקבועים לעיל בגלל נסיבות שלא יכלה לצפות, היא תודיע על כך בהקדם האפשרי ללקוח ולא תהא ללקוח כל טענה כנגד החברה.

מובהר כי על אף האמור לעיל החברה תהיה רשאית לשנות את אזורי המשלוח, את גובה דמי המשלוח ואת מדיניות המשלוחים והאספקה מעת לעת וללא צורך במתן הודעה מוקדמת מראש (המדיניות החדשה לא תחול על הזמנות שכבר בוצעו ואושרו).