המדריך המלא לבחירת מדרסים – כל מה שחשוב לדעת

שתפו את הפוסט הזה:

ישנן סיבות רבות ושונות לקנות מדרסים לנעליים, בין אם מדובר בכאב בכף הרגל, במפרקים או באזורים נוספים המושפעים מכל פעילות שאנחנו עושים. רביצה על הספה, הליכה או פעילות ספורטיבית הדורשת מאמץ רב, משפיעות על כף הרגל. מאידך, השוק רווי במגוון מוצרים אותם ניתן לרכוש בקליק. בחירת מדרסים אונליין המתאימים לצרכים שלכם, יכולה להיות משימה מאתגרת, במיוחד אם זו הפעם הראשונה. לפניכם המדריך המלא להתאמת מדרסים בהתאמה אישית ואיך מוודאים שבחרתם נכון.

מדרסים בהתאמה אישית, יכולים להשפיע על אורח חייכם ועל צורת ההליכה, הריצה וההתנהלות הכללית. התייחסות לאלמנטים הבאים כשאתם בוחרים מדרסים, יכולה לעזור לכם לקבל את התמורה הכי טובה:

  1. מדרסים אורטופדיים בהתאמה אישית. חשוב להבין, כי לא כל מדרס הוא מדרס אורטופדי בהתאמה אישית, שבאמת יכול לספק מענה איכותי וטיפול מקצועי. לדוגמא, מדרס הנעשה במקום ועובר חימום קל על גבי כף הרגל, לא מספק פתרון לבעיה. שימוש במוצר גנרי כמו רפידה מתחממת עלול למנוע טיפול נכון ותיקון מקצועי למנח כפות הרגליים, לעומת זאת באמצעות מדרסים אורטופדיים בהתאמה אישית ניתן לתת מענה נכון שיכול להשפיע על אופן ההליכה בצורה שתאפשר שיפור באיכות החיים.

 

  1. תהליך מקצועי. אם מציעים לכם מדרס מוכן, התרחקו! תהליך אמיתי של התאמת מדרסים, גם בחנויות וגם באינטרנט, כולל שאלון אבחון של המטופל, לקיחת טביעה של כף הרגל וייצור באמצעות תוכנה ממוחשבת על ידי מומחי כף רגל.

 

  1. שימוש בטכנולוגיה מתקדמת. עיצוב מדרסים לפי סריקת כף הרגל של המטופל ובהתאמה אישית, באמצעות טכנולוגיה חדישה וייצור במדפסת תלת ממד או CNC , מאפשרים הכנת מדרסים איכותיים וקלים. מדרסים אלו, יכולים לסייע במניעת ובהפחתת כאב נקודתי. באמצעות שימוש בטכנולוגיה ובחומרים מתקדמים ניתן להשיג רמת דיוק מוחלטת ומדרסים המותאמים למגוון רחב של נעליים. רק ייצור הכולל שימוש בתוכנות מחשב תלת ממד מתקדמות, יכול לתת מענה הולם לתיקון מנח כף הרגל ומתן תמיכות נכונות ולטווח הארוך.

 

 

  1. אחריות ושירות. מומלץ לוודא שהגוף שמספק את המדרסים, יספק אחריות, ושירות במידת הצורך. חשוב גם שהגוף שמספק את השירות יהיה בעל אסמכתא לייצור מדרסים, ושהחברה תהיה בעלת ניסיון ותעניק גב ללקוחותיה.

 

  1. תעודות הסמכה. שימו לב כי הגורם שמספק לכם את המדרסים בהתאמה אישית, עומד בתנאים המחמירים לטיב האיכות וייצור מדרסים כמו סימון אירופאי (CE), אישור של ה -FDA האמריקאי או לפחות משרד הבריאות הישראלי.

.

 

  1. הזול הוא היקר. נסו לא להתפתות למדרסים זולים, גם אם הם מעוצבים ועטופים במילים יפות. למדרסים בהתאמה אישית יש מחיר בהתאם, מאחר וכל התהליך לייצור המדרסים הוא אינדיבידואלי וייחודי, רק עבור המטופל שרכש את המדרסים. ישנו מגוון רחב של רמות מחיר ויחד עם זאת, ייצור והתאמת מדרס בטכנולוגיה חדשה ובצורה מקצועית, מבוסס בדרך כלל על תמחור הנובע מאיכות המוצר וטכנולוגיית הייצור והתאמה הספציפית ללקוח.

 

 

חלק בלתי נפרד מהתאמת מדרסים כולל את הבחירה של סוג המדרס, החל ממדרסים ביו מכניים ועד מדרסים לספורטאים ואפילו לנעלי עקב וכפכפים, רובם ככולם אמורים לפזר את העומס, לבלום זעזועים ולהפחית כאבים בכפות הרגליים ובאזורים נוספים בגוף. ויש גם מדרסים לילדים!

אם אתם מחפשים מדרסים אונליין, מבלי לוותר על תהליך מקצועי, המיוצרים על ידי מומחים עולמיים בעלי ניסיון, וחברה שתלווה אתכם מרגע התאמת המדרס ועד לרגע בו תדרשו לעשות תיקון או ביקורת, דברו איתנו 0549905044 או לחצו כאן>>

.

לאחר הרכישה, נמשיך ללוות אתכם באמצעות מערך השירות והתיקונים שלנו, הכולל כשנה אחריות מרגע רכישת המדרסים. כחברה מובילה בייצור מדרסים, בעלי מומחים בכף רגל ומומלצת על ידי אלפי רופאים ברחבי העולם, נעשה כל שביכולתנו לוודא כי המדרסים מתאימים, נוחים ונותנים מענה לכל דרישה או כאב.

 

 

 

רוצה להישאר מעודכן ולשמוע על המבצעים שלנו ?

    גלו עוד כתבות

    exit-button

    השאירו פרטים עכשיו ומומחה מדרסים יחזור אליכם עם כל הפרטים